vlasta logo vlasta logo

Cesta 07

English

Související odkazy jinam

Počátkem dubna 2007 mi kamarádka Vendy nabízí, zda bych nechtěl s její partou navštívit oblast Lloret de Mar, cca 90km severně od Barcelony. Protože Barcelona sama o sobě stojí za návštěvu a již dlouho jsem nikde nebyl, tak s radostí souhlasím a přidávám se k pětici bikerů Vendy, Nikola, Martin, Fakír a Libor. Ti jsou členy cykloklubu Tryskomyš, a tak se trochu obávám, zda moje netrénovaná tělesná schránka jim bude stačit.

Mont Blanc 4807m, Alpy

Dne 16 dubna 2007 krátce před poledne odlétáme se společností Skyeurope, které nabízeli levnou letenku přestože jsem za kolo museli zaplatit zvlášť (770Kč/kolo/jedna cesta). Cesta probíhá bez sebemenších problémů. Z letiště do Barcelony vlakem, v Barceloně jeden přestup na Barcelona Sants a pak jedeme vlakem do Blanes, města 7 kilometrů před Lloret. Zde situaci komplikují neochotní řidiči autobusů. Se slušností zde nejdál nedojdete. Pokud v zavazadlovém prostoru je místo, radím ani se řidičů neptat a kola (v krabici) tam hned uložit.

Od autobusového nádraží k hotelu to je kousek, a tak dojdeme pěšky. Ubytovaní jsme v apartmánech Hotel Blau po dvou na pokoji. Každý pokoj má ložnici, obýváček s kuchyňkou a sociální zařízení. Hotel je od pláže vzdálen pouze cca 100 metrů a je přímo v centru dění - nočního života....

Martin se ujímá navigace a plánování tras. Každý den vyrážíme na půl až celodenní projížďku. Protože městečko leží na pobřeží moře, které je lemováno hřebenem kopců, tak při odjezdu i příjezdu nás čeká stoupání a sjezd. V oblasti je jak několik dálkových lehkých a dobře značených cyklotras, tak bezpočet prašných cest v kopcích. Ačkoliv kopce nejsou vysoké cca 500m, tak výjezdy i sjezdy pro mne jsou občas docela technicky i fyzicky náročnější. Počasí je nádherné - ranní mlhy střídá sluníčko. V létě tu ale musí být na cyklistiku asi trochu vedro. Jeden den vyrážím s Vendy, Pavlem a Nikolou navštívit Montserrat.

Několik dalších fotografií z cyklovýletů v blízkém okolí.

Dne 23. dubna jsme se vracíme zpět do Čech. Výlet pro mne byl krásným zpestřením a odreagováním. Díky Vendy i ostatní že jste mne umožnili jet s vámi. Wow.

TOPlist
Autor | Site Map | ©1996-2024 & disclaimer | info@vlasta.org | Aktualizováno: Listopad 2007 | Doporučení Nahoru