vlasta logo vlasta logo

Na kole "Novou Anglií" - díl III.

English

Související odkazy jinam

Den 8.
Datum 11.9.1999
Vzdálenost [km] 48
Čas
Průměrná rychlost [km/hod]
Celkem [km] 440

Po deštivé noci se vyjasňuje. Stezky na Mt. Katahdin byly uzavřeny kvůli záplavám a tak lezu na South Turner.

Den 9.
Datum 12.9.1999
Vzdálenost [km] 72
Čas 4:27:21
Průměrná rychlost [km/hod] 16
Celkem [km] 513

Brzy ráno jsem se zbalil a dojel do parku. Stezka, kterou jsem chtěl jít (z Roaring Brook) na vrchol Mt. Katahdin, byla pro nával turistů uzavřena a tak jsem pokračoval do Katahdin stream Camp. Zde jsem zanechal své kolo a hned se vydal na výstup po 8,3 km dlouhé stezce. Je to pěkný pocit, když předcházíte lidi, kteří vás předjeli v autě. Jejich udivený výraz mluvil často za vše :-)....

Za dvě hodiny a padesát minut jsem dosáhl vrcholu. Na Katahdin tableland foukal zmrazující vítr.

Po sestupu jsem osedlal své kolo a popojel do městečka Milinocket. Největší továrnou v širokém okolí je místní papírna.

Právě nasedám na kolo, když v tom u mne zastaví auto a řidič se mne vyptává: "kam , odkud a jak".Allen přejel na kole USA, Austrálii a Nový Zéland. Po pár typech kde co navštívit mi je vnucena plně naložená taška jídla. Pak již jen Good Luck....

Den 10.
Datum 13.9.1999
Vzdálenost [km] 116
Čas 5:13:00
Průměrná rychlost [km/hod] 22
Celkem [km] 628

Po 6 dnech se opět dostávám do civilizace a navštěvuji veřejnou knihovnu. Otevírají až ve 2 hodiny, ale náhodou mluvím s knihovnicí. Ta mi říká, kde jsou veřejné záchody. Jsem trochu na pochybách, jak to myslí. Zda to opravdu tak nutně potřebuji,.... Když později přicházím, tak mě ta milá paní vítá slovy: "Něco jsem Vám koupila" - ta milá paní mi koupila dva "gumicuky". Já jsem měl totiž stan přivázaný na brašně provazem a to se ji moc nezdálo :-)

Posílám pár důležitých e-mailů, přečtu zprávy a pokračuji do ORONO, kde jsem měl vyjednán nocleh u Petra Marečeka na State University of Maine.

Den 11.
Datum 14.9.1999
Vzdálenost [km] 0
Čas 0
Průměrná rychlost [km/hod] 0
Celkem [km] 628

Prohlížím si tuto universitu, menzu,...odpoledne jedeme s Petrem do Bangor.

Den 12.
Datum 15.9.1999
Vzdálenost [km] 106
Čas 4:50:00
Průměrná rychlost [km/hod] 21
Celkem [km] 735

Dopoledne navštěvuji přednášku z psychologie. Chtěl jsem zjistit, jest-li bych rozuměl. Vybíral jsem podle velikosti učebny, aby se mne náhodou někdo na nic neptal. Byl jsem překvapen, že v Po, St a Pa jim vyučovací hodina trvá pouze 50 minut. V Ut a Čt 75 minut. Předpolednem odjíždím s varováním, že se blíží hurikán o velikosti Floridy. K večeru se žádám o povolení přespat na louce a jsem pozván k tábořišti na břehu řeky.

Den 13.
Datum 16.9.1999
Vzdálenost [km] 64
Čas
Průměrná rychlost [km/hod]
Celkem [km] 799

Od rána prší. Ujedu asi 35 km a pak odpočívám v přístřešku u obchůdku v New Sharon. Zde jsem před 2 lety kupoval auto. Byl jsem již po několikáté varován, že se blíží hurikán - prudké deště a silný vítr. Nacházel jsem se asi 30 km od kempu. Tak jsem se rozhodl, že se tam uchýlím. Setkal jsem se zde s Carol, Collis a Dave. Opět mne ubytovali a tak bych jim zde rád poděkoval.

Den 14.
Datum 17.9.1999
Vzdálenost [km] 0
Čas 0
Průměrná rychlost [km/hod] 0
Celkem [km] 799

Hurikán jsem prospal v bezpečí, ale i tento celý den pouze pršelo. A tak jsem si celý den četl Grey Mask od Patricia Wentworth.

I, II, III, IV, V, VI,
TOPlist
Autor | Site Map | ©1996-2024 & disclaimer | info@vlasta.org | Aktualizováno: Listopad 2002 | DoporučeníNahoru