vlasta logo vlasta logo

Princess Cruise 03

Relevant links

První noc na lodi jsme ještě nepluli. Odplouvalo se až druhý den v 18:00. Díky tomu jsme měli ještě dostatek času na prohlídku města. Před každým odplutím jsme museli být na lodi půl hodiny předem. Následující dva dny (19. a 20.)jsme nepřetržitě pluli. Díky tomu jsme měli dostatek času na seznámení jak to na lodi chodí. Čas utíkal velice rychle. Také díky tomu, že jsem zde potkal dva své kamarády z práce z Aljašky - Lukáše a Petru.

Do Istanbulu jsme připluli časně ráno 21. května. V každém přístavu či jiného nebezpečného místa jako jsou průlivy, na palubu přistoupil "pilot", který se nám stal v daném místě průvodcem.

Přes noc a následující dopoledne jsme se plavili k druhé turecké zastávce - k městu Kusadasi. Zde jsme měli nejméně času na prohlídku a to cca 6 hodin. Následující noc jsem se přesunuli k Athénám.

Po dalším odpočinkovém dni stráveným na moři (24. květen), jsme se přesunuli opět do Itálie, tentokrát na západní břeh a to do Neapole. Z tohoto města jsem si udělali vlakem výlet do známých Pompejí. Poněvadž vzdálenosti mezi dalšími zastávkami se začaly zmenšovat, měli jsem na pevnině více času. Poslední naší zastávkou v Itálii se stal její třetí největší přístav Livorno. I zde jsem použili místní dopravu a navštívili cca 20 kilometrů vzdálenou Pisu.

Naší předposlední zastávkou se stalo Monaco, kde se za pár dní jela velká cena F1 a F3000. Protože přístav byl na naší loď příliš mělký, museli jsem zakotvit dále od břehu a kyvadlovou dopravu na pevninu zajišťovaly záchranné čluny.

Předposlední noc na lodi se o půlnoci konal "šampaňský vodopád" - do 460 skleniček sestavených v podobě pyramidy se lilo šampaňské. To se také zdarma nalévalo přítomným....

Poslední zastávkou nám bylo nádherné město zvané Barcelona. Připluli jsem sem asi v poledne. Ale i zde jsem ještě mohli jednu noc strávit na lodi. Kajutu jsem museli opustit následující den do 7:00 a loď do 10:00.

Protože jsem měli zajednaný odvoz domu až o dva dny později z města Calella, ubytovali jsem se ještě na dvě noci v Barceloně.

V den našeho odjezdu - 31. května, jsem do Calella dojeli za 50 minut vlakem. Cestu do Prahy jsem zde zahájili krátce po 16:00 s cestovní kanceláří Honza. Cesta nám trvala ucházejících 22 hodin. Díky patrovému autobusu s kapacitou pro 80 cestujících a hlavně skutečnosti, že nás v něm jelo pouhých 20, byla cesta domu docela pohodlná.

Mám dojem, že o této plavbě se mi bude ještě dlouho zdát....:)

I t i n e r á ř    p l a v b y

Trasa Vzdálenost
Monte Carlo - Barcelona 226 18.40

1 Námořní míle = 1.85km

TOPlist
Author | Site Map | ©1996-2024 & disclaimer | info@vlasta.org | Timestamp: November 2002 | Recommend Top